Sunborn lounaspassi
– usein kysytyt kysymykset
Puhelimeni meni rikki. Kuinka saan sovelluksen uudestaan puhelimeeni?
- Sovelluksen voi tilata uudelleen samalla tavalla kuin ensimmäisellä kerralla, voit laittaa sähköpostia mia.liljestrom@sunborn.fi. Kun uusitaan tilaus vanhaan puhelinnumeroon, säilyvät kaikki sovelluksella kerätyt kanta-asiakasedut.
Olen hankkinut uuden puhelimen. Kuinka saan sovelluksen uuteen puhelimeeni?
- Sovelluksen voi tilata uudelleen samalla tavalla kuin ensimmäisellä kerralla. Kun uusitaan tilaus vanhaan puhelinnumeroon, säilyvät kaikki sovelluksella kerätyt kanta-asiakasedut.
Minulla on uusi puhelinnumero. Kuinka saan hankkimani leimat sovellukseen?
- Tietoturvasyistä ansaittuja etuja ei voi siirtää toiseen puhelinnumeroon. Puhelinnumeron vaihtuessa kuluttajan tulee olla yhteydessä mia.liljestrom@sunborn.fi
Lähetin tekstinviestillä saamani vanhan latauslinkin toiseen puhelimeeni. Linkki ei avaudu. Kuinka saan sovelluksen uuteen puhelimeeni?
- Kun sovellus on ladattu puhelimeen, linkkiä ei voi käyttää toisessa puhelimessa. Sovelluksen saa uuteen puhelimeen samalla tavalla, kuin olet alun perin tilannut sovelluksen.
Paljonko sovellus vie muistia puhelimesta?
- Ei paljoa. Poiketen sovelluskaupoista jaeltavista sovelluksista, sovellus vie puhelimesta riippuen noin 1-2 megatavua muistia. Mikäli asennusvaiheessa vapaata muistia ei ole tarpeeksi, antaa puhelin virheviestin. Jos näin tapahtuu, sinun täytyy vapauttaa muistia esimerkiksi poistamalla vanhoja tiedostoja tai sovelluksia.
Voinko asentaa sovelluksen tablettiin, esimerkiksi iPadiin?
- Sovellusta ei voi asentaa tablettiin. Sovellus on tarkoitettu aina mukana kulkevaksi tunnisteeksi, joten sen käyttö on rajattu matkapuhelimiin.
Keneen otan yhteyttä jos en osaa asentaa sovellusta?
- Voit olla yhteydessä mia.liljestrom@sunborn.fi
Sovelluksessa on etukuponki. Kuinka käytän edun?
- Etukuponki on kertakäyttöinen etu. Kupongin tunnistaa sivun alareunassa olevasta Käytä etu-painikkeesta. Etu käytetään maksun yhteydessä. Kassahenkilö tarkistaa, että kuluttaja näpäyttää ensin painiketta Käytä etu sekä vahvistaa edun käytön vastaamalla OK sovelluksen sitä kysyessä. Käytetyssä kupongissa on painikkeen tilalla päivämäärä ja kelloaika, koska etu on käytetty.
Kuponki hävisi sovelluksestani. Miksi?
- Kupongit näkyvät sovelluksessa yhden viikon kupongin käytön jälkeen. Jos kuponki on käytetty vahingossa, ole yhteydessä mia.liljestrom@sunborn.fi